zaterdag 12 april 2008

En late liefde

Now hebben weej nog sjans en nemen vlug die kans. Jao, weej gaon samen trouwen en vlug oos bed versjouwen. Weej zien nog hiel goéd beej, beginnen nog op neej. Mit twie dat is toch zoe knus, en zien nog gear gekus. Truus: Wie haj dat gedocht, dat ik nog wier gevrocht. Sjang: Mar jao, geej haopte altied nog. Truus: Ik wachte altied mit gedult. Sjang: Ow hartewins wurd now vervult. Truus: Dat geej mien bluumke now nog pluk. Sjang: Ow hartje boets now van geluk. Samen: Weej stikten van de hertepien. Te moj ‘m waor te zien. Sjang: Ik dink niej aan sex, dat is meej te neks. Truus: Mar heb gear werme vuût ien bed. Sjang: As de sterkes aan den hemel staon. Truus: Eum dan allien naor bed te gaon. Sjang: Mien alde hart, dat klopt nog werm. Truus: Och Sjang, pak meej us ien ow erm. Samen: Geluuf oos mar gerust, oos vlam is niej uut geblust. Truus: Ik bin goed gezond en maak het niej bont. Sjang: Mar ow vurkommen is nog moj rond. Truus: Ik heb ok nog mojje gieve biên. Sjang: Laot die de minsen mar us ziên. Truus: Toch bin ik al en alde does. Samen: Geej ziet wel ald, mar nog niej voes. Sjang: Weej zien gen sex machien. Sjang: Hoe zoewat toch kan. Het kumt er nog van Truus: Ik krieg toch nog enne man. Sjang: En ik krieg now en vrouw ien bed. Truus: Maar blief steeds degelik en net. Sjang: Vervult wurd now oos letset wins. Truus: En ik kus eurst miene mins. Samen: Now is oos hart gerust. Er wurd mar raak gekust. (bron: Rowwen Héze)

Geen opmerkingen: