vrijdag 18 april 2008

Yvonne’s mea culpa (4)

In deze dijenkletser gaat Yvonne van Hertum helemaal los over TeamLEON lid; Mart Hauser… “Wij kennen hem als Mart of Martin Hauser, maar volgens de officiële gegevens heet hij Martinus Maria Hurbertus Hauser en is hij geboren op 13 maart 1964. Sinds 15 april woont hij aan de Agnietenstraat in Arhem, een beruchte achterstandswijk. Zijn grootste vijand is Matt Hoorn en bijbehorende achterban zoals Henk Rommy, Tjeerd Rosbach en Steve Brown. Zijn één na grootste vijand zijn wij, het team achter SCA/SKS… En vooral onze grondlegster Yvonne van Hertum. Mart Hauser – volgens zeggen de grootaandeelhouder van Van Meurs uit Elst – heeft zo’n hekel aan ons dat hij heult met monsterpedo’s als René Wever. Zie daarvoor onze eerdere artikelen. Via via – daar wij eerder dit jaar gebroken hebben met hem kon het niet rechtstreeks - vroegen we aan Matt Hoorn waarom hij Mart Hauser nog niet heeft aangepakt. Het antwoord was duidelijk en hard: “Mart Hauser hoort in een cel. In en rond een cel heeft men zo eigen regels wat betreft pedolovers. Ik wacht rustig af. Maar er komt een dag dat ik voor hem sta en hij dan in zijn broek pist. Net als zijn vriendjes Ar, Sidney en Edwin. Mart Hauser is volgens mij een uiterst eenzame vrijgezelle man, die hoogstwaarschijnlijk doorlopend hunkert naar jong vlees. Uit onderzoek lijkt het dat Mart Hauser zich graag toelaat tot jonge prostituees. Zijn sympathieën voor misdadige pedoseksuelen kan niet anders dan te maken hebben met zichzelf met dit soort randmongolen te kunnen identificeren. Elk normaal denkend mens zou juist afstand hebben genomen van personen als René Wever. Mart Hauser niet. Die ziet in zo’n iemand een maatje, waarmee hij op kruistocht kan. Inderdaad. Mart Hauser heeft aan mij een geduldige vijand. Eerst is justitie aan zet. Dan een hele tijd niets. En dan komt mijn tijd vast wel. Met Yvonne van Hertum wil ik niets meer mee te maken hebben. Wat ze nu doet, doet ze kennelijk goed. Maar er is teveel gebeurd om een hand over het hart te halen.” Helaas wilde Matt Hoorn niet meer info aan SCA/SKS kwijt dan de gegevens zoals ze in het GBA staan: “Ik heb Mart Hauser telefonisch verteld dat ik ze aan jullie zou geven. In tegenstelling tot hem ben ik rechtdoorzee. Zijn HKS (red: strafdossier) geef ik niet. Maar jullie mogen van me aannemen dat Mart Hauser iemand is die zijn ogen uit z’n kop moet schamen”. Binnen SCA/SKS hebben we besloten, daar Mart Hauser zelf geen enkel fatsoen kent, zonder omhaal zijn gegevens hier te publiceren. Mocht u wonen in de omgeving van Arnhem en u ziet een busje van Installatietechniek M. van Meurs, bedenk dan goed dat mogelijk een pedosympathisant a la Martinus Maria Hurbertus Hauser zich bij u kan aandienen. Neemt u dan Installatietechniek M. van Meurs niets kwalijk, maar let op de man die u op deze foto ziet. Bescherm bij twijfel altijd uw kinderen! Mart Hauser is een viespeuk… ” Naming & shaming op sterk water, als je het mij vraagt!

1 opmerking:

Unknown zei

deze lijkt meer op cristha vermeij