zondag 20 april 2008

Notoire karaktermoordenaar is pissed

Overal namen plempen… Het liefst anoniem… Trucjes uithalen om zoveel mogelijk zoekresultaten te genereren… Zonder God of Gebod te kennen alles wat maar bruikbaar is online te zetten… Dat is tegenwoordig de optimale lol van volwassen mensen om een ander flink digitaal een hak te zetten. Zo ieder zijn meug. Maar als je dit doet en je bent op een gegeven moment zelf aan de beurt, dan moet je niet gaan janken, dat er op jou karaktermoord wordt gepleegd. Je gedragingen waren al niet erg volwassen, maar als de baal een keer teruggekaatst komt, grijnzen als een kind, is wel heel erg zielig. Het daarbij verschuilen achter een zogenaamd groepje, kenmerkt eenzaamheid en machteloosheid. Het telkens vanuit een ‘wij’ en ‘ons’ spreken lijkt een ‘Ich habe es nicht gewusst’ in te leiden. Dé Léon heeft maanden na maanden zijn best gedaan anderen met smaadschrift te narren en te sarren. Nu het hemzelf een overkomt, reageert hij als door een bij gestoken… “Beste mensen; laat u niet in de luren leggen. Ja ik ben tegen de handelwijze van van hertum en haar `meute`. Maar ik poog dit op een fatsoenlijke wijze te `bestrijden`; hierbij maak ik geen misbruik van andermans naam of foto. En dat is wat deze topicstarter die zichzelf Leon Paalman noemt doet. Ja mensen het is inderdaad mijn foto die u ziet, mijn foto onrechtmatig verkregen, het is mijn naam die deze msibruikt, eveneens onrechtmatig achterhaald (of het hacken van een mailbox is de laatste tijd legaal geworden), het is niet mijn weblog naar welke verwezen wordt. Volgt u het nog ? Dan zal ik het u uitleggen ! Ik heb kritiek op van hertum en haar vriendje matt hoorn dus moest mij het zwijgen opgelegd worden, hoe ? Simpel doe een `karakter moord` op het internet; maak onder mijn naam allerhande valse profielen en weblogs aan en zeg uit mijn naam bepaalde zaken. Een typische `modus operandus` voor zulks een figuren als van hertum en hoorn; dus laat u niet in de luren leggen….als u leest Leon Paalman dan lees matt hoorn Want zo dient men kindermisbruik te bestrijden….elke criticaster het zwijgen zien op te leggen; nu succes dan van hertum…heb je nog veel te doen, het internet staat intussen bol van de mensen welke jouw laakbaar handelen door hebben. Regards; Léon Paalman” Fatsoenlijk Léon? Jij maakt geen misbruik van andermans foto? Modus operandus… Je bedoeld vast Modus Operandi ? Who is The Boss ? De manier van werken van Léon is juist dezelfde waartegen hij nu zo sterk tegen ageert ! Het meest ludieke is dat Léon denkt dat hierachter Matt Hoorn zit. Mag je blijven denken Léon… Biertjuh ?

Geen opmerkingen: