vrijdag 11 april 2008

Open brief aan S.C.A.N. leden

Middels dit schrijven bieden wij u onze excuses aan voor het feit dat wij S.C.A.N. de laatste paar dagen `verwaarloosd` hebben. Er is mij in mijn privé sfeer een onrecht aangedaan en wij zijn hier met z`n drieën bijna constant mee in de weer geweest. Op de site van stopkindersex.com heeft men er voor gekozen om al mijn persoonlijke data openbaar te maken, inclusief de foto van mijn privé hyves. Men portretteert mij op die site als een pedofiel; dan wel tenminste iemand welke pedofiele sympathieën heeft. Men is mijn naam aldaar in direct verband gaan brengen met zaken en personen met welke ik niets van doen heb of heb gehad. Eveneens werd er gesuggereerd dat een bepaalde gemeenschap het op mij gemunt zou hebben. De beledigingen, laster, smaad en bedekte bedreigingen zijn er niet van de lucht. Nu is mijn enig `misdrijf` in dit geval dat ik me openlijk kritiek lever op de praktijken van sks en haar oprichtster Yvonne van Hertum. Middels deze actie op haar site stopkindersex.com probeert deze vrouw mij de mond te snoeren. Ook telefonisch weet deze van Hertum van geen ophouden; op de meest ongewenste momenten hangt ze aan de telefoon en ondanks mijn herhaalde verzoeken mij met rust te laten; persisteert ze in dit gedrag. Men mag rustig spreken van een `telefoon terreur`. Uiteraard is justitie van een en ander op de hoogte, maar zoals bekend malen ambtelijke molens langzaam. Dus ik vrees dat dit nog wel enige tijd kan gaan duren; desalniettemin zal ik mijn aandacht weer op dat richten waar ik weet dat er goed mee gedaan kan worden; S.C.A.N. en haar leden. Ik dank al die mensen die mij, in dit vervelende débacle, bij gestaan hebben en nog staan. Ook danken wij; Sammy, Babsie en ik; de S.C.A.N.-leden die trouw gewacht hebben ondanks alles; en verontschuldigen wij ons bij hen die erg lang op acceptatie dienden te wachten. Het is niets voor niets dat wij mensen waarschuwen voor stopkindersex.com, want laten we eerlijk wezen; dit heeft niets maar dan ook niets met de bestrijding van kindermisbruik te maken maar is een persoonlijke vete van Yvonne van Hertum. Met vriendelijke groet,Een vermoeide maar dankbare Leon Paalman
p.s.: Voor hen die dit met eigen ogen wensen te zien zijn hier de linken naar de betreffende artikelen; althans zolang deze nog zichtbaar zullen zijn. 1, 2, 3, 4 en 5.

Geen opmerkingen: